Pristatome tarptautinių rezidencijų programos Print Art On Stage dalyvius, aplankysiančius Menų spaustuvę iki 2019-ųjų metų pabaigos. Čia galite atidžiau panagrinėti atvyksiančių trupių ir menininkų darbus ir projektus, kurių kūrybinius procesus išvysite mūsų studijose. Šiuo metu iki gruodžio turime suplanavę devynias rezidencijas.
KOVAS
Lukas Karvelis (Lietuva)
„Blank Spots"
šokis
Lukas Karvelis yra dirbęs su žymiais choreografais, tokiais kaip Marina Mascarell, Jiri Kylianas, Antoninas Comestazas ir kiti, mokėsi Nacionalinėje M. K. Čiulrionio menų mokykloje, o vėliau - „Codarts“ menų universitete Nyderlanduose. MS rezidencijoje Lukas dirba su projektu, kurį šiemet pristatys Naujojo Baltijos Šokio programoje. „Blank Spots“ (liet. „Tuščios dėmės“) – monospektaklis, nagrinėjantis asmeninio ir kolektyvinio identitetų ryšį, jų kaitą greitame ir dinamiškame šiandienos pasaulyje.
Lukas Karvelis © Günter Krämmer
BALANDIS
Mardulier and Deprez (Olandija/Belgija)
cirkas, performansas, instaliacija, postinternetinis menas
Cirko ir performanso menininkų Michielio Deprez ir Rubene Mardulier kūryba – nepastovi, netvarkinga ir netobula, neapsiribojanti vienu meno lauku ar priemonėmis. Ilgos trukmės eksperimentuose, kuriuose svarbiausią reikšmę neretai įgauna pats procesas, menininkai kaip mediją išnaudoja išmaniuosius telefonus, internetą, savo pačių kūnus, judantį vaizdą, garso įrašą, performansą, cirką, šokį ir teatrą.
Mardulier and Deprez ©Camille Paycha
Emile Pineault, John Simon Wiborn (Kanada/Švedija)
„Anatomy of Power“ (darbinis pavadinimas)
cirkas, šokis
Emile Pineault, Naujojo Baltijos Šokio'19 festivalyje pristatysiantis spektaklį „Normalūs troškimai“, „Menų spaustuvės“ rezidencijų programoje dalyvaus su eskizu „Anatomy of Power“. Emile Pineault ir Johno Simono Wiborno duetas gilinasi į santykį tarp dviejų kūnų, nagrinėja galios ir privatumo sąvokas.
Emile Pineault, John Simon Wiborn © Michal Sikora
BIRŽELIS
Vera Tussing (Vokietija)
„Tactile Quartet(s)“
šokis
menininkės puslapis | kiti darbai
Šokėja ir choreografė Vera Tussing į savo kūrybą įtraukia publiką ir tyrinėja žmogiškuosius pojūčius bei santykį tarp jų. Tactile Quartet(s) yra interaktyvus projektas, kuriame styginių kvartetas atlieka klasikinę muziką ne instrumentais, bet publikos rankomis, taip kviesdamas per prisilietimą patirti muziką, garsą ir judesį.
Vera Tussing © Benjamin Sommabère
RUGPJŪTIS
Ula Liagaitė, Marianne Tuckman, Marcelo Schmitter, Bartė Liagaitė (Lietuva/Vokietija)
„Why Do People March?“
šokis
Ula Liagaitė, gyvenanti Berlyne, rezidencijose atliks tyrimą naujam projektui „Why Do People March?“, kuriame nagrinės Gesamtkunstwerk - totalinį meną. Daugiau apie Ulą skaitykite praėjusios vasaros pokalbyje dance.lt
Grėtė Šmitaitė, Jokūbas Nosovas, Sunayana Shetty (Lietuva/Vokietija)
„Shy Palms“
Rezidencijos metu choreografės Sunayana Shetty ir Grėtė Šmitaitė bei šokėjas Jokūbas Nosovas dirbs su šokiu kaip šiluma, kuri sklinda. Darbo „Shy palms“ finalinę versiją planuojama pristatyti 2019 m. spalį III-iajame Kauno forte - erdvėje, kuri iš prigimties yra šalta.
Shy Palms
+
Dueditre (Italija)
Michela Priuli, Elena Valdetara
šokis
Dueditre
Šokio kolektyvų rezidencijų mainai tarp Menų spaustuvės ir scenos menų centro IDRA Milane, Italijoje. Abi šokio kūrėjų kompanijos kartu dirbs Lietuvoje, o vėliau - Italijoje, kur pristatys savo bendro darbo rezultatus.
SPALIS
Aloun Marchal (Švedija/Prancūzija)
„The Weather Within“
šokis
menininko puslapis | kiti darbai
Choreografas Alounas Marchalis, 2016 m. Naujajame Baltijos Šokyje pristatęs spektaklį „Gerro, Minos ir Jis“, rezidencijų programoje kurs naują spektaklį, skirtą keturioms šokėjoms. Šokio spektaklyje „The weather within“ choreografas gilinasi į kūnu išgaunamus garsus ir judesiu kuriamus garsovaizdžius.
Aloun Marchal
GRUODIS
Alexander Vantournhout (Belgija)
„Through the Grapevine“
cirkas
menininko puslapis | kiti darbai
Alexanderis Vantournhoutas, 2018 m. Naujojo Baltijos Šokio festivalyje pristatęs spektaklį „Aneckxander“, pasitelkdamas sinchronišką judesį ir kūno anomorfozę kuria poetiškus, absurdo persmelktus spektaklius. Naujajame projekte „Through the Grapevine“ menininkas tyrinės baletui būdingą šokį dviese pas de deux.
Alexander Vantournhout © Tom Van Mele